Sesja ślubna z Magdaleną i Michałem na Górze Wdżar

Góra Wdżar to miejsce, które wybraliśmy razem z Magdaleną i Michałem na ich sesję ślubną w plenerze. Naszym zakochanym podobał się górski klimat, dlatego musieliśmy znaleźć jakieś ciekawe miejsce. Górę Wdżar znamy bardzo dobrze, byliśmy tam kilka razy i pisaliśmy o niej na naszym blogu podróżniczym. Co ważne, na szczyt można dojść z parkingu na Przełęczy Snozka już w ciągu 20 minut, dlatego bez większego pośpiechu i zmęczenia planowaliśmy wspólne zdjęcia o zachodnie słońca.

Sesja ślubna jesień Magda i Michał
Sesja ślubna przytulanie Magda Michał

Góra Wdżar – parking na Przęłęczy Snozka

Na Przełęczy Snozka pod Górą Wdżar spotkaliśmy się z Magdaleną i Michałem po godzinie 14. W okresie jesiennym dzień kończył się bardzo szybko, dlatego chcieliśmy mieć chwilę czasu na sesję ślubną, która jak się potem okazało, wyszła bardzo naturalna i romantyczna. Spakowaliśmy wszystkie sprzęty do plecaka, nasze dziecko wrzuciliśmy do nosidełka i ruszyliśmy w drogę.

Roślinność sesja ślubna

Z Przęłęczy Snozka na Górę Wdżar szliśmy bez szlaku

Z Przełęczy Snozka na Górę Wdżar szliśmy chwilę ze szlakiem niebieskim, a później odbiliśmy w lewo na ścieżkę bez oznaczeń. Szlak niebieski trawersuje wzniesienie od wschodniej strony i prowadzi na Lubań – szczyt w Gorcach z wieżą widokową. Ja miałam na sobie założone aparaty, Mateusz trzymał w rękach kamerę i nagrywał krótkie ujęcia do teledysku ślubnego. Zatrzymywaliśmy się często, żeby zrobić jakieś ciekawe ujęcie. Otoczenie i przyroda pięknie z nami współpracowały.

Plenerowa sesja ślubna na Górze Wdżar udała się, mimo że nie było zachodu słońca

Liczyliśmy na zachód słońca, jednak gdy doszliśmy na samą górę, to okazało się, że wcale nie jest on nam do niczego potrzebny. Warunki do zdjęć plenerowych były wyśmienite. Państwo Młodzi byli bardzo naturalni i zakochani. Patrzyli sobie głęboko w oczy, a nawet wypowiadali słowa, za co się kochają. Była to bardzo przyjemna chwila. Zdjęcia ślubne i ujęcia filmowe do teledysku były idealnym dopełnieniem reportażu, który przynieśliśmy z ich wesela.

Para Młoda biegnie

Góra Wdżar – na szczyt można dostać się wyciągiem krzesełkowym

Co to jest w ogóle ta Góra Wdżar? Na mapie Gorców znajduje się w południowo-wschodniej części, zaś na mapie Pienin w północno-zachodniej. Można powiedzieć, że Góra Wdżar oddziela Gorce od Pienin. Atrakcje dostępne są tam cały rok: wyciąg krzesełkowy, park linowy, a przede wszystkim ośrodek narciarski Czorsztyn SKI w Kluszkowcach. Góra jest bardzo chętnie odwiedzana przez różnych turystów i każdy może tam znaleźć coś dla siebie. Naszym głównym celem była plenerowa sesja zdjęciowa w pięknych warunkach przyrody z widokiem na góry.